dimarts, 18 de maig del 2010

Magdalenes doble xocolata


Ingredients: (12 de petites o 8 de grandetes)

- 100 gr de mantega
- 225 gr de sucre
- 2 ous grans
- 150 gr de iogurt
- 5 cullerades de llet
- 275 gr de farina
- 175 gr de gotes de xocolata
- 3 cullerades de cacau en pols
- 1/2 sobre de llevadura

Barregem la mantega en forma de pomada amb el sucre, i hi afegim els ous la llet i el iogurt.

Quan quedi ben barrejat hi incorporem la farina amb la llevadura, el cacau en pols i les gotes de xocolata.

Per últim col·loquem la massa dins una màniga pastissera i ho aboquem dins les flameres prèviament untades amb mantega.

Ho enfornem a 170º durant uns 45 min, i ho comprovem amb un punxó. Si surt net, ja estaran llestes!

Com que tenia xocolata blanca en gotes vaig pensar en decorar-les amb una bona capa de xocolata blanca fossa, i un cop quallat li vaig posar una goteta de melmelada de maduixa per acabar-ho ben maco.



Eren flonges i molt bones, espero que us agradi!




3 comentaris:

  1. Mmm..... per xocoaddictes llaminers total! Ara mateix em vindrien molt de gust per esmorzar ;)

    ResponElimina
  2. Acabo de fer un cafetó... què bé m'hagués anat una madaleneta d'aquestes! t'han quedat molt guapes!

    ResponElimina
  3. Me'n demano un parell per mi: m'encanten les madalenes, i aquestes semblen tan tovetes...

    ResponElimina