dilluns, 3 de maig del 2010

Pastís de formatge amb melmelada de nespres



Inicio aquest blog amb una recepta mig improvitzada.
Mai havia provat la melmelada de nespres, però vaig pensar que amb un pastís de formatge quedaria una barreja molt fina.

Aquí us la deixo, espero que us agradi!

Pastís de formatge amb melmelada de nespres

  • Per a la base:
15 galetes maria

70 gr de mantega

  • Per al pastís:
300 gr de formatge d'untar
3 cullerades de sucre

250 ml de llet

1 sobre de gelatina

200 ml de nata líquida

  • Per la melmelada de nespres
En podeu fer tanta com volgueu, jo vaig provar amb 250 gr de nespres pelats i nets, i la meitat del pes de sucre (175 gr).

1. Primer de tot trinxem les galetes i ho barregem amb la mantega fossa, ho disposem sobre el motlle i ho aixafem. Ho reservem dins la nevera.

2. Després posem a bullir la llet i hi afegim la gelatina, i ho deixem reposar.

3. Muntem la nata líquida i hi afegim el sucre.

4. Després afegim la barreja de llet i gelatina al formatge d'untar, i quan ho tinguem ben mesclat hi anem tirant la nata muntada.

5. Disposem la barreja sobre el motlle i ho guardem a la nevera.

6. Al cap de 2 hores com a mínim, cubrim pel damunt amb la melmelada de nespres que ja tindrem feta. (250 gr de nespres pelats i nets i 175 gr de sucre).

Bon profit!

Per cert, em dic Helena, encantada de compartir receptes amb vosaltres.

1 comentari:

  1. Quina bona pinta! Precisament tinc melmelada de nespres de l'estiu passat encara per obrir, la provaré amb aquesta passada de pastís!

    ResponElimina