dilluns, 31 de maig del 2010

Pizza Pesto



Ja fa dies vaig anar a una famosa pizzeria d'aquí la comarca, i decidida a provar una pizza que fós diferent vaig optar per la Pizza de pesto. Té un gust diferent al que estem acostumats, però amb una bona salsa de pesto escampada per la pizza de forma generosa resulta molt més bona! No us enganyo.

Aquest cop vaig fer un pesto cassolà amb orenga, basicament perquè no tenia alfàbrega fresca.

Ingredients pel pesto:

- fulles d'orenga fresca
- uns quants pinyons prèviament torrats
- dos grans d'all
- oli
- sal
Hi feu un cop de turmix i llestos

Com veieu no sóc de mesurar quantitats, així que val més guiar-se per la vista i intuir què hi falta en el vostre pesto.

Ingredients per la pizza:

- Massa de pizza
- Pesto
- Albergínia
- Carbassó
- Espàrrecs verds
- Mozzarella

Primer de tot tallem l'albergínia i el carbassó a rodanxes i els passem per la planxa lleugerament, i fem el mateix amb els espàrrecs.

Després col·loquem la salsa de pesto pel damunt de la massa de pizza que ja haurem fet prèviament.

Disposem les verdures pel damunt fins arribar a cobrir.

Afegim la mozzarella pel damunt i ja ho podem enfornar a la part de baix del forn uns 10-15 min, a 250º amb el forn prèviament escalfat.



5 comentaris:

  1. Uau, no l'he tastat mai però t'asseguro que la faré, trobo que ha de quedar molt bona!!! Tots els ingreidents m'agraden molt i el pesto és una de les meves salses preferides ;)

    ResponElimina
  2. M'agrada molt i molt el pesto o sigui que la propera pizza serà aquesta!

    ResponElimina
  3. Quina gran idea, segur que és boníssima!! Moltes gràcies per compartir la recepta.

    ResponElimina
  4. Quina bona pinta!!!! Aquesta pista pesto ha de ser deliciosa!!
    I el pastís de formatge de més avall amb la confitura de cireres, brutal!

    ResponElimina
  5. HOLA GUAPA TU


    QUE BONA, QUINA RECEPTA ...EN PREG NOTA

    MIL PETONETS SUSANNA

    ResponElimina