dilluns, 26 de juliol del 2010

Magdalenes de xocolata negra i blanca al cardamom


Per fer aquestes magdalenes vaig utilitzar la massa restant d'un pastís sacher que vaig fer.

Unicament es tractava d'omplir els motlles per magdalenes i deixar córrer l'imaginació, així que vaig pensar en possar-ls'hi una capa de xocolata blanca fossa que vaig barrejar amb cardamom, una espècie que mai havia provat i veritablement em va sorprendre.

Ingredients:

- Per la massa, podeu fer servir qualsevol recepta bàsica de pa de pessic amb xocolata.
- Per la cobertura --> 75 gr xocolata blanca en perles i 1 culleradeta de llavors de cardamom

Escalfem la xocolata blanca i afegim les llavors de cardamom. Un cop s'hagi desfet ho deixem refredar.
Després podrem sipossar en la quantitat que volguem una capa de xocolata blanca pel damunt de les magdalenes.
Ho decorem al gust i només tocarà catar-les!





5 comentaris:

  1. Un resultat magnific i crec que tenen que estar de bones.

    ResponElimina
  2. Saltant d´un lloc a un altre m´he trobat amb el teu blog i he fet una passejada per ell. Tens unes receptes moooolt bones! El toc de cardamom en aquestes magdalenes, per sí ja tan bones, deu ser d´alló més encertat.
    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. No he tastat mai el cardamom, quin gust té o a què s'assembla?...Unes magdalenes molt vistoses i temptadores!a reveure!

    ResponElimina
  4. Hola Mercè!
    Doncs el cardamom té un lleuger gust picant però amb un final dolç, no sabria amb quina espècie relacionar-te'l.
    D'aspecte queda amb puntets negres un cop has aixafat les llavors, i dóna molt bon gust als pastissos.
    Anima't a provar-lo, jo francament abans de provar-ho el vaig ensumar varies vegades i em tirava una mica cap enrrere perquè té una olor com de pebre, però queda molt i molt bé.

    Ja em diràs el què quan el provis ;)

    ResponElimina
  5. Quines magdalenes més precioses, i la teva idea d'aprofitar, genial!

    ResponElimina