dimecres, 12 d’octubre del 2011

Tiramisú de poma


Ingredients (4 unitats):
- 2 pomes
- 25 gr de sucre
- 20 gr de mantega
- 250 gr de formatge quark
- 1 ou
- 50 gr de sucre
- melindros

Primer de tot preparem la crema de tiramisú tot separant el rovell de la clara d'ou. Mesclem el rovell amb 50 gr de sucre fins que dobli de volum. Seguidament afegim el formatge quark i seguim barrejant.
Ara muntem la clara d'ou i l'afegim amb compte a la mescla anterior. Reservem a la nevera.

Pelem les pomes i les tallem en daus petits. Les posem a coure dins una paella amb 20 gr de mantega i 25 gr de sucre durant uns 20 min, fins que s'hagin begut gran part de l'aigua que han deixat anar. Deixem refredar.

Un cop tinguem la poma ben freda preparem les copes. Tallem els melindros per la meitat i en col·loquem un a la base i la resta al voltant com si es tractés d'una charlotte. Afegim al fons un parell de cullerades de la nostra poma saltejada juntament amb el seu suc. A sobre incorporem la mescla de tiramisú i acabem amb una mica de poma per decorar.

Podeu espolsar una pisca de canyella pel damunt perquè li dongui contrast a la poma, i llestos!



































Bon profit!

17 comentaris:

  1. Mmmmmmm, una autèntica delícia!! M'apunto a dinar per venir a fer les postres!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  2. M'ha encantat. Crec que aquesta setmana caurà, amb copa m'agrada i amb poma també

    ResponElimina
  3. Que bé hi ha de quedar la poma. Una manera molt bona de variar el clàssic tiramisú.
    Petons

    ResponElimina
  4. Uauu m'agrada la teva versió del tiramisu! almenys puc respirar mascarpone per un temps, que m'agrada massa i amb formatge quark és molt més lleuger!! petons

    ResponElimina
  5. Uuummmm.... Que bona pinta que te!! M'encanta el tiramisu i amb poma a de quedar bonissim!!! ;)
    Petons

    ResponElimina
  6. Yo lo preparé hace tiempo y nos encantó, de hecho ya lo he hecho unas cuantas veces. Te quedó precioso presentado.

    Besos.

    ResponElimina
  7. Molt Bo!! Una versió genial... Com m'agrada la poma!

    ResponElimina
  8. ummm..una meravella!!...un postre sencill..pero a la volta mol vistós!
    petonets!!

    ResponElimina
  9. Hi ha paraules que només de llegir o escriure ja desprenen un aroma màgic.

    Si llegint o escrivint "tiramisú" ja salivo, cal que expliqui que em passa quan me'n prenc un?

    PS: per agradar-me, m'agraden fins i tot els industrials que trobem al súper.

    ResponElimina
  10. ÉS una combinació perfecta. La poma casa amb tot tipus de formatge.

    ResponElimina
  11. Muy rico este postre, la manzana le da suavidad.

    Besos!
    Ana de: 5 sentidos en la cocina

    ResponElimina
  12. M'encanten les variacions del tiramisú! I aquest de poma ha de quedar boníssim.

    ResponElimina
  13. De poma encara no l'he tastat, m'emporto la recepta amb el permís.....

    Quines ganes de tastar-lo!!

    ResponElimina
  14. Què bona aquesta versió del tiramisú. Ara que venen une spomes tanbones, val la pena!

    Molts petonets bonica! :)

    ResponElimina
  15. això ho tinc que probar, quina delicia!!
    ahh! tinc gana!
    petonets

    ResponElimina
  16. Fa dies que tinc al cap fer un tiramisú, però no havia pensat pas fer-lo de poma. M'anoto la proposta, té molt bona pinta!

    Petons!
    Anna

    ResponElimina