dilluns, 2 d’abril del 2012

Nuggets de pollastre




































Una versió cassolana i senzilla d'una de les receptes de fast food més conegudes. Poden servir com a tapa, com a sopar informal, però sobretot és d'aquelles receptes ideals pels més petits.

Si aquesta Setmana Santa us heu de quedar a casa com jo perquè el temps s'ha posat en contra i s'entesta en dur pluges de divendres a diumenge.... sempre podem preparar nuggets de pollastre i anar sucant.....

Ingredients: (8-10 unitats)
- 1/2 pit de pollastre
- 50 gr de crema de formatge (philadelphia)
- 40 gr de pa ratllat
- sal i pebre
- farina, 1 ou i pa ratllat per arrebossar

Començem netejant el mig pit de pollastre, en treiem la pell i el desossem. El trossejem lleugerament, el salpebrem i el duem dins la picadora juntament amb el pa ratllat i la crema de formatge.
Un cop obtinguem una massa consistent i manipulable, anem fent racions. Primer en fem boletes i després les aixafem una mica amb el palmell de la mà.
Les arrebossem primer per farina, ou batut i finalment pa ratllat.

Les podem conservar a la nevera fins el moment de fregir en oli ben calent, o bé congelar-les i acabar-les de preparar quan volguem.

És obligatori acompanyar-les de salsa de Kètxup ben abundant, res de sucar una mica!

Bon profit!

21 comentaris:

  1. Els nugets em xiflen!!! t'han qeudat de luxe:) que bons!!! Moltes gràcies per les teves visites guapa!
    Molts ptonetsss!

    ResponElimina
  2. Oh! Quina bona idea! Com a l'íngrid, els nugets m'encanten. I aquesta manera tan fàcil de preparar-los és fantàstica! Gràcies per compartir-la... petons!

    ResponElimina
  3. Tinc pendent de fer els nuggets a casa, mira que no sóc d'anar al mc però els nuggets si hi vaig m'encanten, però estic segura que casolans són molt més bons!!

    Petonets!!

    ResponElimina
  4. Once again love the beautiful pictures on your website.

    ResponElimina
  5. A mi es de les poques coses que menjo als fastfood. m'encanten....Pero segur que casolans son molt mes bons...
    Petonets.

    ResponElimina
  6. La versió casolana ha de ser boníssima...a mi als restaurants no em fan gens de goig, però aquests tenen molt bona pinta! petons!

    ResponElimina
  7. Me apunto a tu propuesta,que buenos...una cervecita y a disfrutar!
    Besets.

    ResponElimina
  8. Segur que fetes a casa no tenen ni punt de comparació!!! Queden anotats!!Bona Pascua

    ResponElimina
  9. M'encanten aquestes recetes casolanes de arxiconeguts fast-foods!!!! quins nuggets per favor!!!! vaig veure un dia un documental de com feien els nuggets d'aquestes famoses cadenes de restaurants i....no et con que hi fiquen, mare meva, crec que no he tornat a menjar!!!!!! així que quan he vist els teus, dic,...nuggets casolans!!!!!!!!ja sé que em duré al tupper demà a la feina!!!!!!gràcies!!!!

    ResponElimina
  10. QUina bona idea!! i molt mes sans i sabrosos segur!!! petons

    ResponElimina
  11. Doncs com que m'he de quedar a casa per setmana santa... no em quedarà més remei que preparar aquests nuggets tan rebons!
    Petonets
    Sandra

    ResponElimina
  12. sencillo y super tentador... que maravilla de nugets caseros! tomo buena nota! Besitos

    ResponElimina
  13. Yo les pongo siempre queso, al peque le encantan!
    Un besín y hasta después de las vacas!

    ResponElimina
  14. La tinc pendent, si es poden fer a casa molt millor.
    Petons.

    ResponElimina
  15. tot el que sigui fet a casa és molt millor! petonets guapa

    ResponElimina
  16. M´agrada molt la recepta! Moltes gracies per compartir-la. Un petonet

    ResponElimina
  17. Nuggets cassolans.... mmm boníssims!!! Perfectes :D :D

    ResponElimina
  18. Oh que bons! T'han quedat maravellosos, realment tenen una molt bona pinta!

    Avui al bloc ESfruita, la botiga online de fruita i verdura de qualitat, et proposem unes albergínies farcides de verdura que lligarien a la perfecció amb l’arrós que ens proposes. Et convidem a entrar-hi i fer-hi una ullada.

    www.esfruita.com/assessorem/alberginies-farcides-de-verdura

    ResponElimina
  19. Una versió molt llaminera de les croquetes de tota la vida! Tenen molt bona pinta!!!

    Fins aviat!
    Anna

    ResponElimina
  20. M'apunto la recepta que l'he trobada molt curiosa, no sabia que s'hi barrejava formatge... han de quedar molt gustosos!

    ResponElimina
  21. Hola! Hemos venido al olor de esta pedazo receta :) Que pintaza tienen estos nuggets!!
    Y con ese toque de Ketchup... mmm... RICO RICO!
    A este paso la operacion biquini se nos va de las manos!! jaja
    Creo que nos quedaremos por aqui como seguidores, que este blog tiene unas recetas sin despedicio! :)
    Besazos!

    ResponElimina